I________LOVE_________YOU
I________LOVE_________YOU
 
قالب وبلاگ

سلام به دوستای گلم ممنونم از اینکه به وبلاگم سر میزنید.میخوام حرف دلامو بزنم شاید یکم آروم شدم چند وقته دلم گرفته از دنیا بیزار شدم دیگه نمیخوام زندگی کنم بازم شدم رهای سابق که از دنیا بریده بود الانم بریدم.نمیدونم چرا اینجور میشه همه چی که داره خوب میره یهو همه چی خراب میشه شایدم از همون اول خوب نبوده من مثل همیشه چشامو بستم.من خیلی سادم همه چی رو زود راحت ساده باور میکنم. فکر میکنم همه هم مثل من ساده ،صادق ، رو راستن ولی اینطور نیست.من خیلی سر این سادگیم ضربه خوردم و گفتم آخریشه ولی بازم .... چرا خدایا ...........چرا خودت میدونی چی میگم..........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ] [ 7:25 بعد از ظهر ] [ رها ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام دوست عزیز.به خاطر اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم ازت.و خوشحال میشم نظر های گلتونو بخونم پس نظر یادت نره جیگر.موفق باشی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ___I LOVE U___ و آدرس loveface.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 558
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 29482
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگنویسان